Support
Op deze pagina kunt u een aantal dingen zelf regelen met betrekking tot RMA's en voorwaarden. Ook kunt u de supportinformatie per merk raadplegen hieronder.
Door onze zorgvuldige werkwijze en vergaande kwaliteitscontrole blijven onjuiste leveringen, schades, defecten en storingen aan producten tot een minimum beperkt. Als u echter onverhoopt toch support nodig heeft, zijn wij u hier uiteraard graag bij van dienst.
RMA algemene voorwaarden
Om ervoor te zorgen dat u weet wat u van ons kunt verwachten, adviseren wij u eerst onze RMA-voorwaarden door te nemen. Deze zijn integraal verwerkt in onze Algemene Voorwaarden.
Algemene VoorwaardenFabrieksgarantie per merk
Wij hanteren de fabrieksgarantie op de geleverde apparatuur. De voorwaarden hiervoor worden door de fabrikant bepaald. In geval van storing aan uw product kunt u op de website van de fabrikant de garantievoorwaarden opzoeken of neemt u rechtstreeks contact op met de supportafdeling van de desbetreffende fabrikant.
RMA aanvragen
Als u een verzoek tot retourname van bij ons bestelde goederen wilt doen, maakt u gebruik van het online RMA-formulier. (Return Material Authorization.)
Nieuwe RMAMijn RMA's
U kunt in uw account gemakkelijk de online de status van uw RMA volgen. (login vereist)
Mijn supportEen breed assortiment aan sterke merken
Alle productnamen, logo's en merken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren. Alle bedrijfs-, product- en servicenamen zijn alleen ter identificatie. Het gebruik van deze namen, logo's en merken impliceert geen goedkeuring