We staan voor u klaar

Door onze werkwijze en kwaliteitscontrole proberen we onjuiste leveringen, schades, defecten en storingen aan producten tot een minimum te beperken. Loopt u toch tegen een probleem aan? Dan lossen we het snel op!

Ga naar mijn support

Support

Op deze pagina kunt u een aantal dingen zelf regelen met betrekking tot RMA's en voorwaarden. Ook kunt u de supportinformatie per merk raadplegen hieronder.

Door onze zorgvuldige werkwijze en vergaande kwaliteitscontrole blijven onjuiste leveringen, schades, defecten en storingen aan producten tot een minimum beperkt. Als u echter onverhoopt toch support nodig heeft, zijn wij u hier uiteraard graag bij van dienst.

Support informatie per merk

In geval van storing aan uw product kunt u op de website van de fabrikant de garantievoorwaarden opzoeken of neemt u rechtstreeks contact op met de supportafdeling van de desbetreffende fabrikant.

Support per merk

RMA algemene voorwaarden

Om ervoor te zorgen dat u weet wat u van ons kunt verwachten, adviseren wij u eerst onze RMA-voorwaarden door te nemen. Deze zijn integraal verwerkt in onze Algemene Voorwaarden.

Algemene Voorwaarden

Fabrieksgarantie per merk

Wij hanteren de fabrieksgarantie op de geleverde apparatuur. De voorwaarden hiervoor worden door de fabrikant bepaald. In geval van storing aan uw product kunt u op de website van de fabrikant de garantievoorwaarden opzoeken of neemt u rechtstreeks contact op met de supportafdeling van de desbetreffende fabrikant.


RMA aanvragen

Als u een verzoek tot retourname van bij ons bestelde goederen wilt doen, maakt u gebruik van het online RMA-formulier. (Return Material Authorization.)

Nieuwe RMA

Mijn RMA's

U kunt in uw account gemakkelijk de online de status van uw RMA volgen. (login vereist)

Mijn support