SMC NETWORKS
SMC Networks, opgericht in 1971, handhaaft zijn aanwezigheid door klanten te ondersteunen vanuit regionale kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Afrika, Azië-Pacific en Japan. In 2010, met het afgesplitste Edgecore-netwerkbedrijf van Accton, werd het SMC-merk onderdeel van de Edgecore-productfamilie die zich richtte op de SOHO en het kleine MKB-marktsegment, terwijl het Edgecore-merk zich richt op het marktsegment van ondernemingen en serviceproviders.
New retail and NOB | |
---|---|
Garantie via | Travion |
Garantieduur | verschilt per product en kunt u achterhalen door deze op te zoeken op de website van de fabrikant voor uw land/regio |
Uitleg | voor garantie en support kunt u direct contact opnemen met Travion |
Details | |
Garantie fabrikant | |
Contact fabrikant | |
Website fabrikant | SMC Networks website |
Vereist | Travion factuurnummer, serienummer en een duidelijke probleemomschrijving |
Dead On Arrival (DOA) | |
RMA Travion | Een RMA aanvragen kan wanneer u ingelogd bent op onze website. Heeft u nog geen login? Vraag deze aan bij RMA@travion.nl of uw Travion contactpersoon. |
Contact Travion | Travion contactgegevens: Emailadres: RMA@travion.nl. Algemeen tel: 0031 (0) 24 357 88 22 Retouradres: Travion, Bijsterhuizen 12-21, 6546AV, Nijmegen, Nederland. (onder vermelding van het door ons toegekende Travion RMA-nummer). |
Disclaimer | Het doel vanuit Travion is om u te voorzien van correcte en actuele informatie. Wij kunnen echter niet garanderen dat deze informatie in alle gevallen foutloos, volledig en/of actueel is. Om deze redenen kunnen er aan de informatie op de pagina's van onze website geen rechten worden ontleend. Travion aanvaart geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van onjuistheden en/of gedateerde informatie. |
Productcondities
Nieuw, refurb, renew, spare
Onze focus ligt op de levering van New Retail producten. Het kan echter voorkomen dat u gebruik wenst te maken van een afwijkende conditie. Mogelijk is dit zelfs de enige leverconditie voor een specifiek product.
NIEUW RETAIL
Het product is nieuw in doos met de volledige fabrieksgarantie. Artikelen in de webshop zonder speciale vermelding, zijn nieuw retail.
BULK/NOB (New Open Box)
Ongebruikte (nieuwe) producten waarvan de doos geopend of beschadigd is geweest. Betreft retour gezonden artikelen of artikelen die zijn omverpakt in een bulkdoos. In de webshop te herkennen aan het label [BULK] of [NOB].
REFURB (Refurbished, used, pulled, gebruikt, ex-demo)
Producten die gebruikt, gecontroleerd en getest zijn. De artikelen worden geleverd met 90 dagen garantie. In de webshop te herkennen aan het label [REFURB].
RENEW (Alleen HP)
Producten uit het HP Renew Programma (officieel programma van HP) zijn producten die merendeels afkomstig zijn uit fabrieksoverschotten, HP democentra en Channel returns. Uiteraard met de originele en volledige HP fabrieksgarantie. In de shop te herkennen aan [HP RENEW] in de omschrijving. Lees op de website van HP meer over HP Renew.
HP SPARE
Producten zijn soms ook leverbaar vanuit het Spare Programma van de fabrikant. De garantie op deze artikelen is korter dan de reguliere garantie, te weten als volgt:
- De resterende periode van het product waarin het betreffende artikel is geïnstalleerd, of;
- 90 dagen Parts Replacement Warranty.